Healthy snicker

Hi!

hmmm… chocolade wie houd er niet van. Vind je het ook zo verleidelijk om bij het tankstation je handen af te houden van de kitkat, snicker of mars. Met dit recept heb je een de sinner maar dan healthy, deze healthy snicker is vezelrijk en heerlijk romig van smaak.

SMAKELIJK, ENJOY EN VEEL SUCCES MET BAKKEN!

0
Gram Carbs
0
Gram Eiwit
0
Gram Vet
0
Gram Vezels

Recept

Zin in een echte sinner, maar je dan niet schuldig willen voelen achteraf. Dit recept voor healthy snickers is voor 6 tot 8 healthy snickers. ENJOY!

Ingrediënten

Bereiding

  • Voor de karamellaag laat je de dadels voor 10 min weken in lauw warm water.
  • Knijp de dadels uit en doe dit in de blender samen met de pindakaas en melk.
  • Gebruik 1/4 van het karamel mengsel en meng dit met de havermeel.
  • Verdeel het havermengsel in de bakvorm, verspreid hierover de overige karamel en leg hier de pinda’s overheen. Druk deze ligt aan zodat ze goed in het mengsel vast komen te zitten.
  • Zet de bakvorm in de koelkast voor 1 uur
  • Smelt de chocolade en snij de snickers in repen en omhul met de chocolade. Plaats de healthy snickers in de koelkast en laat opdrogen.

Notitie

Moeite om de healthy snickers te omhullen met chocolade? Lef de repen op een rooster en plaats het rooster boven een overschaal. Giet nu de chocolade over de repen.

Vind je het net iets te veel chocolade (serieus?) kijk dan eens naar de pindakaas coockie dought bites.